7.26.2015

te i kristallglas


denna helgen var som min första riktiga helg kan man ju säga. jag har hunnit med att springa ärenden och ordna med butiken, ha en underbar brunch med livia, gått på pool party, klippa håret, träffa matilda, gå ut med några från gymnasiet, hälsat på en släkting, fått en resväska, stressat över att skriva på TNKVRT imorgon, nästan lärt mig lösa rubiks kub, varit både jätteledsen och jätteglad druckit massvis med te, fått kundkort på sas, fikat med farmor och farfar, ätit kungskrabba, och tittat på Ostindiefararen.

Men på riktigt alltså är jag så stressad över att posta hela dagen på twitter imorgon. Känns som jag har massa att säga men vet liksom inte hur jag ska få in det i ett twittersammanhang. är så ovan med twitter alltså? plus att de första två har vart så jävla klockrena och riktigt fått upp uppmärksamheten + skrivit killer presentationer. Tänkte sätta mig med det nu och skriva om. tar ett glas te till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar