7.07.2015

Häromdagen hade jag två mental breakdowns, ett på morgonen och ett på kvällen som resulterade i att jag i knölig ställning somnade på en hög kuddar i ett hörn. ok. på grund av det vaknade jag inte förrän halv elva på morgonen och bestämde mig för att inte gå till jobbet. Lika bra eftersom amanda behöver träna på att ha butiken själv och det gick ju toppen + jag tjänade en välförtjänt ledig dag efter 10 dagars arbete i rad. Under dagen har jag alltså roat mig med att fota med morfars gamla kamera, gå och shoppa matvaror och kolla på fyra avsnitt av orange is the new black. rimlig dag. kändes skönt att göra ingenting och prata med typ ingen annan än mamma pga slut i hela huvet. Till middag grillade vi ananas och. det. var. extremt. sexigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar