7.19.2015

aquarius is born with a fighting instinct.

collage på sådant jag tycker är fint
teckning efter bild härifrån
blev less på alltihop och klistrade saker på badrumsväggen
jordens sötaste nesa

Min nedräkningsapp visar 24 dagar kvar och jag är så avis på D som får semester redan om tre dagar. Jag har mini till helgen då jag har tre dagar ledigt på raken (hurra!) och ska åka hem för att gå på kalas och eventuellt också klippa håret. Eventuellt. Har alltså extremt svårt att bestämma mig. Annars jobbar jag många dagar på raken och tänker på att bada trots att jag vet att jag ändå aldrig gör det. Det känns liksom bra att tänka på. Äter mycket pesto och knäckebröd och dricker te. Önskar jag visste vad jag ville här i livet. Vet att jag är brilliant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar