7.05.2015

idag organiserade jag alla mina spotifylistor

Hur kommer det sig att varenda jävla år när man är så sugen på sommaren att man spricker så blir den ändå inte som man tänkt sig? det känns som att jag vid det här laget borde ha fattat men det verkar inte så. Jag älskar att vara här uppe, men glömmer att prick alla mina vänner lever sina liv nere i Göteborg. Herregud vad jag skulle ge mycket för att få vara med de alla. Vill ha en sån sommar där jag hänger mer alla mina goa jävla kompisar så kanske detta 24/7-jobbet inte hade känts lika tungt.

 Den här bilden togs i ett Libresse-tält under Ocean Race eventet i Göteborg. Ulrika och jag lyckades matcha en dag att hänga och det var så jävla nice att hälften vore överväldigande nog. Varje gång efter jag har träffat henne går jag hem och känns som att jag känslomässigt väger typ 15 kilo mindre = bra känsla
 Intalar mig att den här "eat clean"-grejen funkar?? vet ej?? tomma godispåsen bredvid mig vittnar om annat men scchh säg inte det till bananerna och käckebröden.
Snuff + jag standard situation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar