7.29.2015

det har regnat i dagar


Är inne i en för jävla dålig fas och måste ta paus för att böla till och med på jobbet (???) men idag gick det riktigt bra. Jag har världens finaste och bästa kompisar som hjälper mig upp och talar om att alla andra är dumma i huvudet och att jag är fin och bäst och att han kommer ångra sig för resten av livet. För det är faktiskt prick det man behöver höra och det är också PRICK SÅ DET ÄR. jag var med jordens bästa Matilda hela helgen i princip och älskade älskade älskade Maria är med mig 24h om dygnet bokstavligen på sms och i morgon kommer världens bästa Aydan upp och sen jobbar jag helgen och sen kommer Livia. Vill så gärna att denna sommaren bara ska ta slut slut slut slut? Idag på jobbet rekommenderade jag en jacka till en kund och råkade säga någonting i stil med "ja den är ju bra om det ska var en sån här sommar som det är nu" och hon ba "SKITSOMMAR MENAR DU VÄL" och jag ba "JA DET ÄR PRICK DET JAG MENAR FAKTISKT" och sen skrattade vi allihop. Det är sånt som gör min dag. Känner faktiskt inte för att skriva någon fin jävla text idag eller någon annan dag heller (det kommer säkert sen) utan känner att jag ska fokusera på att va stenhård.
Vill också passa på att ge en shout out till min spellista här. Den är GRYM
och min gamla här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar