7.22.2015

tar mig upp


Har försökt ta hand om mig själv de senaste dagarna, dricka grönt te istället för svart, inte småäta massa strunt. Började läsa om chakran igen och hittade ett som prick stämmer in på allt som känns fel just nu så jobbar på att återställa det.
Häromdagen hittade mamma och jag en affär med massor av olika gamla saker. De hade vinyler, möbler, resväskor, kläder, speglar, hur mycket som helst av allt som är fint. Vill så himla gärna ha eget ställe så jag kan fylla det med sådant som är fint.

På en helt annan ämne är jag så taggad på att skriva. Så oändligt taggad. Är med i ett nystartat projekt, @TNKVRT heter vi på twitter och det var från början tanken att samla berättelser till ett bokkompendium men känns som det har växt till så mycket mer. Hela mitt huvud är fyllt av idéer om vad jag vill skriva om och hur jag vill göra det här på bästa sätt från min sida. Jag twittrar på Måndag (tips tips!!) men först ut är Danny redan på Lördag och jag är så nyfiken på hur det här kommer växa. Känner att jag får inte låta jobbet och distansen från D ta ifrån mig min energi när jag har så mycket annat fint att jobba på.

Pratade med Maria tidigare idag och hon har en otrolig förmåga att visa kärlek och värme. Jag känner mig så jävla stark och peppad efter att ha pratat med henne, oavsett om vi bara skrattar åt något kort eller skriver hej hur är läget eller om vi diskuterar eller peppar något. Allt känns 100% bättre och jag är så jävla glad över att få ha lärt känna henne. Shoutout till världens bästa Maria och jag vet inte om jag får säga det för henne men hon är också världsbäst på att sjunga och vara tuff.

I helgen kommer jag åka hem till fina fina göteborg och är så taggad. Kommer få träffa så många jag saknat, bland annat Livia som jag inte träffat på nästan ett år nu och det känns nervöst för vi hade det så jävla fint ihop förra sommaren och blev orimligt nära och jag är lite rädd att det inte kommer vara samma sak. Kanske gör det inte så mycket, känns som att vi ändå har varandra och att vi har ett helt universum att prata om nu på fredag. Det känns bra nu helt enkelt, börjar få energin tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar