8.21.2015

till morning comes

det känns konstigt att efter en magisk vecka så ska jag bara kastas tillbaka i en rutin. men det är väl så
det funkar. jag behöver  bearbeta och älta mina känslor, det går bara runt runt i mitt huvud och jag kan inte koppla på högtalarna i vardagsrummet så det känns värre liksom. vill bara sätta mig ner och prata och prata och prata och fråga och vara ledsen och tjatig eller glad och tjatig och få ut alltihop.
Saker som gjort mig glad:
denna bild. finns det finare? tror inte det. det är dakota som tagit bilden.
att det idag komm en båt med tre getter och lade sig i hamnen. hoppas de kommer och shoppar hos mig imorgon!
hur himlans gullig jag vart i håret senaste två dagarna
mina 392532935 små sår och blåmärken på benen som påminner om roliga dagar.
denna extremt fina bok med så himla fina bilder?? hur har detta undgått mig hela livet jag förstår det faktiskt inte.
samt:
- skypea med Dakota
- att cajsa ligger bredvid mig i sängen
- att jag åt vattenmelon idag
- att en liten gubbe tyckte jag var fin som valde vindruvor över cigaretter
- att jag såg en bit av soluppgången idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar