9.28.2015

vad som står på



Här har det ekat tomt länge nu. Ville meddela att jag anlänt till London. Tycker kollaget ovan sammanfattar innehållet i huvudet mitt på ett hundraprocentigt korrekt vis. Pluggar bh-storlekar och tänker men skriver inte särskilt mycket. Nu när jag har slagit mig ner kan vardagen börja. Slagit mig ner = funnit lägenhet med bra wifi (!!!!) (och gullig roomie!!), köpt lunchlådor, städat toaletten, skaffat motsvarande ICA-kort och fått jobb med permanent (!) anställning. Har träffat många nya människor redan och återförenats med Maria äntligen! Våra första dagar ihop var komplett kaos åt alla tänkbara håll, men sakta men säkert kommer vi in i en rytm som funkar. Allt som kan gå fel har gjort det så denna veckan blir starten på våra nya liv i London.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar